Kahta Oto Galericiler Sitesi Kooperatifi Başkanı Veysel Çetinçakmak, altyapı çalışmalarının başlamasının hem galerici esnafı hem de ilçe için büyük önem taşıdığını belirterek, "Kahta'mız için büyük bir adım atıldı. Altyapı çalışmalarımız resmen başladı. Esnafımıza ve ilçemize hayırlı uğurlu olsun." dedi.
Başkan Çetinçakmak, projenin hayata geçirilmesinde destek veren Ahmet Aydın ile Mehmet Can Hallaç'na teşekkür ederek, "Bu önemli projeye katkı sunan Sayın Bakanımız Ahmet Aydın'a ve Kahta Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Can Hallaç'a şahsım ve kooperatifimiz adına teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
Tamamlandığında modern bir ticaret alanı olarak hizmet verecek Kahta Oto Galericiler Sitesi'nin, galerici esnafına daha düzenli çalışma imkânı sunması ve ilçe ekonomisine katkı sağlaması hedefleniyor.






